1 februari

Gud vad trött och sliten kroppen och hjärnan blir av allt pluggande. Är verkligen helt slut efter denna dagen. Satt och gjorde tre prov i rad på körskolan och som jag sa tidigare så fick jag 1 poäng ifrån att bli godkänd på fas A. Sög en aning att jag var så nära, men det är bara på det igen imorgon. Ska även köra imorgon och det ska bli kul. Dessutom får jag antagligen sluta halv 2 imorgon också eftersom vi har textkommunikation sista lektionen då med. Så har planerat att göra ett prov innan körlektionen och sedan ett efter. Vill bli klar nuuu! Religions pluggningen gick bra här hemma, ska dra igenom pappret en sista gång innan jag lägger mig också sedan får det gå som det går imorgon. Inte mycket mer man kan göra.


Världens underbaraste pojkvän och världens sötaste lilla fadderson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0