1 februari

Då har vi redan kommit in i februari på 2011! Det är sjukt så fort tiden går, den bara springer iväg!
Bäst att komma igång med allt man behöver få gjort innan skolan slutar! Kom att tänka på mina nyårslöften igår! Hur går det med dom?
  1. Ta tag i skolan & bli färdig ( Ja det går ju bra! Snart klar! )
  2. Skaffa jobb (Tja, det går väl inte lika bra. Måste ta tag i att lämna ut cv!)
  3. Spara pengar (Det går jättebra faktiskt!)
  4. Träna! (Inte allt för bra tyvärr. Ska ta tag i det, snön och isen är ju borta nu så man borde väl gå ut och springa en runda!)
Men det går hyfsat ändå. Jag menar två av fyra punkter går jättebra! Men jag har ju körkortet att tänka på och känner att det går lite före att söka jobb! Ska ta och bli klar med det och sen skaffa mig ett jobb. Lite mindre än ett halvår kvar, det borde jag hinna!
Har inte långt kvar med spelet, riktigt skönt och religions provet är imorgon! Då är det ur världen! Dessutom slipper jag sista lektionen i eftermiddag eftersom jag är klar med textkommunikationen! Det lönar sig att vara flitig! Dock ska jag till körskolan idag igen och göra prov. Duktigt av mig va?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0