10 februari

Har inte alls varit sugen på att skriva något idag.
Men gud så duktigt jag har varit!
Jag var och bytade mormors halsband efter skolan och tog sedan tåget och bussen hem. När jag kom hem byttade jag om till jogging kläder och sprang upp till mormor och morfar för att lämna halsbandet, hon var jätteglad och tyckte det var jättefint. Innan jag sprang hem tog jag en extra runda. Det var jätteskönt att få komma ut och det kändes verkligen att det var ett par månader sedan jag var ute och sprang.
Vet faktiskt inte varför jag slutade, tror det var i sommras när jag var i tunisien och fick det här uppehållet, man tänkte att det är semester då får jag ta det lite lugnt. Men ack så dumt! När lovet tog slut kom jag aldrig igång igen. Men nu är det dags! Ska försöka springa iallafall två till tre gånger i veckan.
Nu ska jag dammsuga huset snabbt, torsdag idag ju! Sedan ska jag sätta mig ner och fixa med Richards alla hjärtans dag present!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0