15 februari

Efter det att pappa och jag ätit så fastnade vi vid tv och progremet "Den hemlia miljonären" satte igång. Vilken grej asså!
Det är en miljonär som ger upp sitt vanliga liv i en vecka för att leva som fattig. Alltså han får 250 kr att leva för under en hel vecka. Programmet är verkligen bra och oerhört rörande! Jag skulle faktiskt ocså vilja göra något sånt för jag tycker så synd om människorna när de sitter utanför Malmöborgs inne i Lund. Det är verkligen hjärtskärande och sorgligt! Jag vill ge dom en slant men tyvärr är det så sellan man går med kontanter på sig, iallafall jag.
Nej, nu ska jag lägga mig ner i min sängen och kolla på grannfejden. Haha, dom är i Brösarp ikväll.
Godnatt på er! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0