15 februari

Överraskningen jag fick av Richard igår bestod av en middag på Elysee. Han bjöd på jättegod foundue och marängsviss på kvällen. Riktigt mysig kväll och något som vi borde göra lite oftare. Det var verkligen supergott, dock var vi båda helt slut när vi kom hem och jag somnade nästan direkt.
När klockan ringde i morse var det väldigt motigt att gå upp. Ville bara ligga kvar iallafall ett par timmar till, men skolan kallade så vi hade inget val. Vi fick nyss en ny uppgift, vi ska designa iphone förpackningar där man får en app gratis när man köper iphonen. Deadline är kl 11.00 idag så jag ska ta ioch sätta fart nu! Vill bli klar plus att vi ska få våra studentmössor och antagligen det vi beställde till! SJUKT NICE och man blir riktigt taggad till STUDENTEN! GE MIG DEN NUNUNUNUNU!


Underbaringen själv


Riktigt gott !

Du är hela min värld, jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0