17 februari

Skolan gick jättebra idag!
Vi blev klara med flash presentationen och allt är nu färdigt! Oerhört skönt, går knappt att beskriva!
En sak som är ännu skönare är att skolan snart är slut för vår del. Två veckor skola kvar. Fattar ni?!
Det närmar sig med gigantiska steg. Har praktiken kvar, bal och student. Välkommen till vuxenlivet!Tog en tripp ner till körskolan efterskolan. Gud så duktig jag är! Dock så var datorrummet stängt, denna torsdagen igen. Men jag satte mig ner och gjorde lite vägmärkes prov och pluggade i boken och även svarade på frågor i teorihäftet. Känner mig oerhör duktig som spenderar så mycket tid där nere. Vill ju bli klar med körkortet så jag har egentligen inget val än att pallra mig ner.
Har nu sett två perioder av Richard match, 5-1 till Lund. Dock spelar de inte allt för bra, men keep working!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0