21 februari

Äntligen sitter man ner i sängen och tar det lugnt. Gud så skönt! Körningen gick bra, dock fick jag bara en 30 minuters lektion. Ska köra stenhårt på teorin resten av denna veckan med, varje dag kommer jag att befinna mig på skolan och göra prov! Vill bli klar NU!
Ska alldeles strax bädda ner mig, väntar bara på att badrummet ska bli ledigt så jag kan tvätta av sminket och borsta tänderna. Är verkligen helt slut idag, i både kropp och huvud. Ska få en ordentlig nattssömn innnan klockan ringder riktigt tidigt imorgon. Ska ta bussen 06.20, FY FÖR!
Till helgen väntas något riktigt roligt, vad får ni inte veta än!
Godnatt på er!


Det går bra nu! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0