22 februari

Hemma efter ännu en dag på jobb och körskolan! Är inte fullt så trött som igår, kan det bero på min lilla sovmorgon jag mot min vilja fick imorse?
När jag lång om länge kom fram till jobbet så väntande en hel drös med jobb på mig. Där är jobb så det räcker långa vägar till både imorgon och på torsdag, det är bra! Pengarna rullar in...
Uppdatering om körskolan
Fas A: check!
Fas B: check!
Fas C: check!
Fas Fordon: snart check!
Fick dessutom köra hem eftersom pappsen kom och hämtade mig när jag var klar. Det gick jättebra och jag blir verkligen ännu mer taggad på att få hålla körkortet i min hand. Körde in om stationen i Kävlinge och skulle hämta min cykel då vi kom på att vi inte hade någon hållare till cykeln. För min del blev det att cykla hela vägen hem medans pappa fick sitta i en varm bil. Jag har ännu inte återfått värmen i kroppen så ska faktiskt ta och hoppa in i en varm dusch och sedan bädda ner mig i sängen med datorn i knäet och skriva lite.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0