23 februari

Godkväll!
Jobbade 9 timmar idag, fast det kändes inte alls som att det var så länge. Det har varit lugnt och skönt och har inte stressat. Det arbetet jag fick igår som jag trodde skulle räcka ill både idag och imorgon var färdigt redan till Lunch, good work! Så jag gick och pratade med inköps avdelningen och de hade saker till mig att göra. Kontrollera att alla inköpsordrar är scannade och scanna in de som inte finns i datorn. Jaja, det är lugnt tänkte jag. Men det visade sig att det var en hel del..


Yes, pengar till mig!

Började med 2010 och ska gå år för år bakåt i tiden. När jag hade gjort två månader in i 2010 upptäckte jag att det var inte mer som var scannat. Så imorgon ska jag börja scanna hela 2010 så att det finns i datorn innan jag börjar med att kontrollera alla andra år. Jag har att göra både imorgon och på fredag. Nu förväntar jag mig en fet lön i mars!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0