25 februari

Har precis kommit hem från jobbet, så skönt att det är fredag!
Ikväll ska älskling och jag inget annat än att slappa, äta gott och ta det lugnt. Vi köpte kött igår som vi ska grilla, mums! Kan man längta mer till sommaren?! Jag älskar grillat, pommes och bearnaesås med ett vitlöksbröd bredvid. Och det är precis vad vi ska äta ikväll!
Imorgon så ska vi gå upp tidigt, vi ska lämna lomma redan kl 7 på morgonen för att åka hem till mig. Kl 8 lämnar vi furulund tillsammans med min familj och ger oss för att åka skidor hela dagen! Det kommer bli riktigt kul och helt klart sportlovets höjdpunkt!
De senaste 2,5 dagarna har jag bara scannat på jobb. Och där är enormt mycket kvar att scanna dock får det vänta till påsklovet då jag ska jobba igen. Tyvärr hinner jag inte med att jobba på fredagarna som jag gjort innan, i och med att jag bara går två veckor i skolan innan praktisken börjar. Och dessutom kommer vi sluta halv 2 istället för kvart över 11 dessa två veckor. Lite tråkigt eftersom jag inte får några pengar men samtidigt skönt att vara ledig från det ett tag nu.


Jg fick det sjukaste dokumentet att scanna här om dagen.
Kan ni gissa hur många sidor det var på?

Tro det eller ej, men hela 404 sidor!

Richard lagade mat igår, kyckling thaiwok. Riktigt gott och jag fick även med mig lite till jobbet. Få vad fins det satt i magen vid lunch tid!


Nu ska jag fixa lite musik inför resan imorgon! Kanske slänger upp ett inlägg lite senare ikväll, får se om jag orkar. Jag är verkligen helt slut efter denna veckan och vill ha lite mysig tid med mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0