28 februari

Nyss hemkommen, har packat upp min väska ifrån helgen hos hjärtat!
Var ju på körskolan efter skolan och gjorde prov, så nära! Det är ett avsnitt jag missar på och det är givetvis ett matteavsnitt. Jag kan bara inte få in vilket som hör till vad. Bara att kämpa på! Ska ner igen imorgon, men då ska jag inte bara göra prov utan ska även köra med min nya körlärare Peter. Kommer få köra oftare nu, TUMMEN UPP!

Pappa mailade att felix blogg var uppdaterad, gick in och kollade och minsann där var det uppdaterat med bilder, bland annat från i lördags när vi åkte skidor. Tänkte dela med mig lite!


Richard och jag när vi kommit ner en av alla gångerna!


Johanna tog sig fram på annat vis.


Lunchen var serverad, supergoda mackor!


Guuud så trötta vi var när vi åkte hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0