28 februari

Godmorgon godmorgon!
Börjar kl 10 idag men jag var uppe med tuppen! Richard börjar ju betydligt tidigare än jag så jag fick allt ta att gå upp då med för att komma in till bussen. Har varit med på två av hans lektioner innan jag tog bussen ut till skolan, kände inte alls för att sitta själv i mnin ensamhet på skolan och inte göra någonting.
Richard hittade en sänggavel igår på IKEA och den kommer sitta super fint på hans nya rum! Det var värsta klippet också vi gjorde. Dock fick vi inte in den i Lottas bil när vi skulle hem så Richard och jag fick åka hem och hämta gabbes bil och sedan köra tillbaka till IKEA, bara för att få hem sänggaveln!

Ska sätta mig och pilla lite på designen på bloggen, se om jag klarara det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0