4 februari

Vi är nu hela fyra dagar in i februari, tiden går verkligen fort! Men idag så känns det verkligen som en bra dag, kanske för att det är fredag, kanske för att det äntligen är helg eller kanske för att jag ska få spendera en helkväll med min underbara pojkvän? Jag tror det är en blandning av alltihop. Helg det är skönt, det är då man har roligt och laddar upp sig inför en tuff skolvecka. Dock har denna veckan inte varit fullt så hemsk som jag trodde den skulle vara. Skönt! Men innan det sköna med helgen börjar har jag en hel lista med saker att göra.
  • Lämna in textkommunikationen och göra en framsida
  • Göra klart spelet, highscore och musik
  • Åka till netto för att handla påsar och popcorn till filmkvällen
  • Åka till Malmborgs och handla en dunk saft till filmkvällen
  • Gå bort till Richards praktik för att åka hem och ha helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0