4 februari

Slutade skolan kvart över elva och jag är fortfarande kvar..
Ja, vad gör man inte för skolan. Nej jag skojade bara. Josefina hade glömt pengarna jag skulle handla för till filmkvällen så det blev att hon fixar det istället. Anledningen till att jag fortfarande är kvar är att jag tänkte fixa med affishen till alla hjärtansdag. Elevrådet ska nämligen sälja rosor och dela ut till olika skolor. Sedan tänkte jag även fixa projektrapporten, den allra sista inlämningen. Och även hålla Marcus och Victor sällskap när de sitter och jobbar med sina spel/presentationer, textkommunikation & projektarbete.


Jobbar på hårt, fast nej!

Kommentarer
Postat av: Alexandra - Uppsalas största blogg

sv. hej jaha oj va dåligt :S nä i sthlm och jag känner flera som är med där som fått massa jobb

2011-02-04 @ 15:05:36
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0