7 februari

Har kommit hem och fått i mig lite mat, fläskfile med smördeg och pommes. Det finns bara ett ord för det, MUMS! Det är verkligen en av mina favoriträtter!
Har skrivit på min projektrapport, har gjort lite mer än halva. Fick ju tillbaka deni fredags och det var några småändringar som behövdes göras. Tänkte att jag skulle skriva klart den nu snabbt så att jag kan plugga på körkortet sen. Det gick nämligen inte allt förbra idag. Fick 3 poäng ifrån att bli godkänd på fas B på första provet sedan andra vet jag inte alls hur jag tänkte, fick bara 53 där. Tråkigt! Så ska plugga på som fan idag och imorgon så ska jag ner där på onsdag igen och skriva prov.

Tänkte faktiskt att jag skulle börja med en ny grej här! Jag läser nämligen mitt horoskop varje söndag och jag tänkte dela med mig av det! Det är ett veckohoroskåp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0