7 februari

Godmorgon godmorgon!
Är på bra humör idag trots att det är måndag! Det känns bra och idag är det första dagen på två veckors tema innan lovet börjar!
Igår gick älskling och jag upp tidigt för att åka på 6 månader kalas hos min kära gudson i Kävlinge. Vi var bjudna på frukost kl 9. Mycket trevligt och mycket mysigt! God frukost bjöds det på och sällskapet var ju bland det bästa som går att erbjuda!
På eftermiddagen åkte vi runt i Lomma och kollade hus tillsammans med Richards familj. På kvällen mös vi till det lite med film och ag slingade richard hår. Det blev riktigt snyggt med lite ljusare nyanser i hans bruna hår! I lördags slingade även Richard mitt hår mede lite blonda slinger, dock syns det inte så mycket så om några veckor ska vi göra det igenoch denna gången ta betydligt fler slingor!


Min lilla ru!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0