9 februari

Den nya uppgiften är kommen och det är deadline imorgon kl 11.00! Vi ska göra en logotyp och ett visitkort till ett företag. Caroline och jag fick Dark Helmet Media. Hmm.. Beskrivningen av företaget lyder såhär:
Vi är ett svenskt företag som skapat flera informations applikationer för ungdomar inom Sverige. Vi vill underlätta det för gymnasieelever att komma åt skolinformation via sin mobil, då de flesta ungdomar i dagens läge har tillgång till en mobil med applikationer. Vi är just nu ett tiotal som arbetar inom företaget. Vi har jobbat med applikationer i ca 5 år.
Vad ska man göra? Jag har några ideer, men vet inte riktigt hur det blir. Ska börja så jag kommer igång. Vill bli klar idag så jag får sovmorgon imorgon. Vill sova!
Sålde rosor under lunchen! Gick bra och alla hjärtans dag närmar sig. Älskling ska överraska mig, dock tror jag att han har avslöjat sig lite igår när jag fick gissa med sitt underbara leende och skratt! Jag älskar dig!


Världens sötaste & gulligaste pojkvän!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0