9 februari

Har nu kommit hem från körskolan och har fått mat i magen. Klarade äntligen fas B! Dunder skönt! Nu är det inte långt kvar och lilla jag längtar helt otroligt mycket!
Dagen i dag har varit ganska så skön. Det var inte så mycket att göra i skolan, det var ingen stress om man säger så! Jag blev klar med både logotypen och visitkortet, faktiskt nöjd med det. Om en halv timme ska jag dra mig iväg för att gå en sväng med Caroline, hon smsade för en stund sedan och frågade. Jag hade planerat att springa en runda men är alldeles för trött så en runda med henne blir nog skönt innan sängen kallar!


Här är loggan jag gjorde för företaget "Dark helmet media" Vad tycks?

En sak till, imorgon tar jag sovmorgon en timme och får lite extra sömn! Det ska bli otroligt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0