9 februari

Usch, det var en jobbig natt inatt! Vaknade ju av min dröm där jag blev skjuten och det tog evigheter innan jag kunde somna igen. När jag vaknade imorse hade jag fått 6 stycken sms av Richard, han hade också drömt inatt. Det verkar som att det har varit en jobbig natt för oss båda. Nu sitter jag i skolan och om två timmar ska uppgiften vara klar. I eftermiddag ska jag in om och byta mormors halsband som jag gav henne mot ett lite större, det satt lite för tajt på henne. Efter det blir det ett besök till körskolan, håller tummarna för att det ska gå bra och att jags ka klara fas B, men som jag känner mig just nu så kommer jag aldrig orka.

Tänkte att jag skulle dela med mig lite av det vi håller på med i skolan just nu.



Vi har ju som jag berättat designat appar. Här är Cheese of the day! En app som visar vilken ost som är lämplig för dig när du är på ett visst humör och vilken dryck som passar till just denna osten. Ostälskade som kommit på den? Dock finns inte detta på riktigt utan det är "framtids appar" som vi kommit på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0