Richard Ursu <3

Oh his eyes, his eyes
Make the stars look like they're not shining
His hair, his hair
Falls perfectly without him trying

He's so beautiful
And I tell him every day



Richard Ursu, världens finaste människa! Jag är så lycklig att jag träffade dig! Du kom in i mitt liv och tog mig med storm. En storm som än idag hållert mig fast. Jag vill och tänker inte släppa taget om dig heller. Du får mig alltid att le och vara glad oavsätt om jag är nere eller om vi bråkat. Det slutar alltid med att du får mig att skratta. Ditt leende är så vackert precis som dina ögon. Du är så vacker, hela du! Insida som utsida, precis lika vacker! Det finns bara en sak att säga för att beskriva mina känslor för dig.
Du är hela min värld, jag älskar dig!

Inne i fjärilsrummet på Zoo i Danmark


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0