11 januari

Godkväll!
Nu har jag fått lite fint på min blogg, tycker ni inte?
Bilden på mig i headern är tagen av Axel Andersson, en mycket duktig fotograf och vän! Nog om det, eftersom det fortfarande är en massa is på vägarna här i mysiga Furulund så vågar jag mig fakiskt inte ut och springa idag (nyårs löftet) men istället tänkte jag köra ett boxaerobics pass här hemma, det är träning det också! Dock ska jag börja springa & cykla så fort vädret tillåter det. Men innan jag kör igång väntas en bit mat och kanske lite flitighet på mitt skolarbete. Vi har nyligen fått en uppgift i grafiskkommnikation där vi ska göra ett informationsblad om kulörer. Jag kan väl inte säga att jag kom igång riktigt ordenligt på lektionen idag så jag får ta tag i det nu istället. Kommer man bara igång så brukar det gå ganska fort.
Jag har min processbeskrivning till projektarbetet också kvar att göra, men den är snart klar. Kanske bör ta och göra klart den först och sedan börja med det andra? Vill inte ha för många bollar i luften, för då blir det bara så mycket på en gång sen orkar man inte. Gör klart en sak i taget Sofie!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0