12 januari

Usch, har massvis med saker att göra i skolan. I måndags visade det sig att saker jag lämnat in har försvunnit från dropbox så det är inte inlämnat. Inte nog med det så har skolan uppdataterat våra datorer under jullover och oturligt nog så hade jag bara sparat de sakerna på datorn och inte på servern. Detta betyder att sakerna är borta, putsveck! Bara att göra om allt. Och dessutom får vi en del nytt nu också. Dock är jag klar med en av sakerna, passade på att göra den tråkigaste här i skolan så att den blev klar och att jag inte sköt upp på det. Nu har jag bara en affish och ett dvd omslag + en processbeskrivning av min tidning kvar att göra. Blir en kväll av flitighet ser det ut som. Ska försöka börja på processbeskrivningen nu, men imorgon ska den in! Jag ska gå en runda med Caroline också ikväll, tar det som träning idag tror nämligen inte isen är borta är. Men snart för det är plus grader här nere i ljuva skåne igen! Är våren på gång kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0