12 januari

Hemkommen och färdigäten.
Har faktiskt hunnit en bit på processbeskrivningen och det känns bra! Nu har jag kommit igång så då flyter det förhoppningsvis på bra så att jag blir färdig.
Jag missade precis bussen idag efter att jag varit och bokat in körlektioner, störigt. Men jag fick träffa min kära Richard och han hade en överraskning som jag egentligen inte skulle fått förän på Fredag. Han hade framkallat alla bilder från min födelsedagspresent som var en resa till köpenhamn med hotel och resturang och två heldagar i köpenhamns stad! Det var verkligen världens bästa födelsedagspresent jag någonsin fått, en helt underbar helg blev det och en hel del bilder. Tyvärr har vi inte hunnit sätta oss ner och framkalla dom och sätta in dom i albumet vi köpt. Men nu har min underbara pojkvän fixat det, så snart ska vi väl ta tag i att fixa vårt lilla album. Nu alldeles strax ska jag ut och gå en sväng med Caroline.

Inne i fjärilsrummet på Zoo i Danmark

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0