12 januari

Då var man framme i skolan och har fyra lektioner framför sig. Vi börjar lugnt med grafisk illustration, hoppas vi får jobba i programet så man hittar alting igen. Vi har nämligen fått CS5 nu och det ser helt annorlunda ut i jämförelse med CS3. Natten var inte den bästa, hade jättesvårt att somna igår. Blev kring ett halv två tiden och det kändes imorse kan jag berätta! Ville verkligen inte gå upp när klockan ringde, men vad hade jag för val? Jag får gå och lägga mig tidigare ikväll. Boxaerobics passet igår var inte riktigt min grej så det kommer jag inte gå på och göra igen, det får bli en skön jogging tur i skogen istället! Nu är det dags för Illustrator, vi ska göra affisher som ska sättas upp på skolan, kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0