13 januari

Godkväll godkväll!
Min "to do list" är i princip klar. Jag har bara kulör uppgiften kvar men den tänkte jag att jag gör i skolan imorgon när jag är färdig med affishen. Har nämligen bara lite kvar och än så länge är ag riktigt nöjd med resultatet. Ni får se den sen när den är klar! Antagligen imorgon bitti kommer den upp! Det var jätteroligt att få träffa Nanna igen, hade verkligen mycket att prata om och det kändes som att tiden gick för fort. Tänkte att jag förvarnar er lite, imorgon kommer jag nog inte hinna skriva så mycket eftersom jag lär ha fullt upp hela dagen. Först är det två lektioner i skolan och sedan iväg till jobbet, hälsa på farmor, kolla Richards träning och sen åka hem och äta och ta det lugnt resten av kvällen. Kanske tar med kameran och fotar lite på hans träning. Nej om man skulel försöka bli klar med affishen så att man inte kommer i säng alldeles för sent idag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0