13 januari

Äntligen hemma från skolan. En kort dag idag, bara två lektioner och roliga sådanna dessutom! Först hade vi grafisk kommunikation där jag satt och höll på med min affish i illustrator och i photoshop, riktigt kul faktiskt! Efter lunch började jag och Caroline att klippa på vår dokumentär om brandstationen i Lund. Vi kom en bra bit ändå och vi har fått lite struktur i det hela, tycker att vi jobbade på riktigt bra! Ikväll ska jag träffa en kompis som jag inte träffat på jättelänge! Ska bli kul att gå en sväng! Men jag ska vara flitig idag med! Har tagit mig tiden till att göra en "to do list!"
  • Plocka undan på mitt rum
  • Dammsuga
  • Skriva klart kulör uppgiften
  • Jobba på affishen
  • Gå ut en sväng
  • FILM och SOVA!
För att hinna borde jag väl börja redan nu, är dessutom hundvakt till vår lilla valp Felix tills någon annan kommer hem. Dags att börja nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0