14 januari

Nu är jag klar med affishen. Anledningen till att vi har gjort dom är för att rektorn har bett oss treos komma fram med förslag på affisher som vi ska sätta upp på skolan där väggarna är helt tomma. Och vi skulle givetvis göra dom helt och hållet själva från början. Tanken bakom min affish är att jag ville ha något med skolan att göra på något sätt. Därför valde jag att apparna på iphonen skulle vara flaggor för att representera turism och sedan hörlurarna och noterna representerar den musiken som skolan har, vi har nämligen jätte duktiga sångare här och vi brukar ha våra "konserter" vid julavslutningen, sommaravslutningen och även till alla hjärtansdag brukar eleverna tillsammans med vår musiklärare sätte ihop en liten konstert som vi får gå och kolla på. Men jag ville självklart ha med något som har med min linje att göra och det är den snygga designen, att den är designad och skapad av en media elev det vill säga mig! Ni får gärna kommentera vad ni tycker om den! Jag kan säga att jag är riktigt nöjd iallafall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0