14 januari

Godmorgon på er!
Fy vilken natt, kunde inte somna igår kväll och när jag väl somnade så vaknade jag flera gånger under natten. När klockan ringde imorgon ville jag bara slå i sönder den, men eftersom jag skulle ta en tidigare buss och träffa Richard snabbt innan skolan så var det bara att pallra sig upp. Väl inne i Lund får jag sitta och vänta i nästan 25 minuter eftersom hans buss var sen. När Richard äntligen var framme fick vi skynda oss till bussen och det var den enda stunden vi fick tillsammans. Tur att vi ses ikväll! Affishen är inte riktigt klar, men snart! Ska se hur det blir med lite effekter och så, det är det enda jag har kvar, nöjdast! Ska strax till skolsyster och prata med henne, har ont i den högra lungan (tror jag) när jag böjer mig fram och bak och när jag andas. Hoppas det inte är någon fara med det utan bara något tillfälligt, har inte riktigt tid att ligga sjuk nu! Ska också be henne kolla på min rygg som Richard säger är jätte sned och att jag bör kolla upp det.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0