17 januari

Jag hann med bussen, det är en sak som är säker dock fick jag stå och vänta i en timme på nästa buss eftersom 15.18 bussen inte kom. SKÅNETRAFIKEN, vad är felet? Alla andra bussar var i tid utom 123an. Vad kan ha gått fel? Inget eftersom det inte finns någon snö eller is på vägarena. Ni kunde iallafall kommit med ett meddelande att bussen inte skulle komma eller något! Riktigt dåligt!
Jag sitter just nu och för över lite gamla bilder från min andra dator, bland annat bilder från min kära morbrors bröllop, min fadderson Oliver och lite annat smått och gått, jättefina bilder måste jag säga!
Nu blir det plugg, har inte hunnit med det än eftersom jag har varit duktig och hjälpt till att stryka och vika kläder här hemma! Här är två bilder från när vi var i Italien som utbytesstudenter! Och detta skrev jag på romeo och julias vägg. Det sägs närmligen att man får tur i kärlek om man skriver namnet på den man älskar på väggen!






Kommentarer
Postat av: Sofie

åhhhh va glad jag blir! vilken underbar kommentar snäckan! tack ♥♥♥♥

2011-01-17 @ 20:28:12
URL: http://aktaidiot.blogg.se/
Postat av: Sofie

åhhhh va glad jag blir! vilken underbar kommentar snäckan! tack ♥♥♥♥

2011-01-17 @ 20:28:36
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0