17 januari

Sitter och skriver klart frågorna till kulöruppgiften, det går inte allt för bra! Jag kan inte riktigt koncentrera mig, är trött, vill duscha, vill se på handbollen. Men så är man fast med detta. Har tappat flitigheten som jag hade förra veckan. Men jag får väl tvinga tillbaka den genom att tvinga mig själv att plugga. Jag tänkte som så att jag ska gå och ta en skön dusch nu och sen sätta mig med kulöruppgiften, har en känsla av att duschen inte kommer vara ledig förän alldeles försent annars så bäst att passa på nu! Jag lovar mig själv att jag ska skriva kulören efter duschen (skriver jag det här så känner jag att jag måste göra det istället för att skjuta upp det! Bra va?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0