18 januari

Godeftermiddag!
Är hemkommen nu och har fått lite pannkakor i magen, otroligt gott! Blev äntligen klar med kulöruppgiften på lektionen innan idag och bra blev det nog. Jag tyckte att det blev det iallafall! Stilrent och snyggt, snygg design på själva bladet också! Nöjd, nu är det änsålänge bara religionen och spelet kvar. Har planerat att göra beskrivningen av vad för spel jag vill göra och vad jag behöver för olika funktioner i detn idag. Sedan måste jag plugga in religionen, jag har ju förhöret imorgon. Andre lektionen tror jag att det är. Måste bara nämna att jag längtar något otroligt mycket till balen och studenten och allt det roliga. Jag längtar efter att gå ut skolan trots att jag antagligen kommer läsa vidare. Jag lämnade nämligen in pengar för Richard idag eftersom det är honom jag ska gå med. Och sedan kollade jag lite på balklänningar på nätet, hittade en riktigt fin, men den gick på omkring 4000:- ska kolla vidare, men det var precis en sådan klänning jag vill ha! Nej, nu får vi sätta igång att plugga!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0