18 januari

Som jag sa, dagen har verkligen inte varit bra! Har inte kunnat göra något på hela dagen, satte ihop några stolar på religionslektionen och lade mig där, då gick det inte mer! Gick upp till matsalen och hoppades på att jag skulle kunna få i mig något men det gick ju halvbra! Kunde dricka 1 ½ glas dricka och äta lite pizzasallad. Fick gå ifrån de andra och gick ner till skolan och lade mig i sjukrummet. Fick vilat där en timme och när jag reste mig upp och så känndes det hyfsat, fortfarande inte bra men inte som innan. Men nu när jag kommit in i klassrummet så känns dt precis likadant igen. Hade det inte varit för körskolan så hade jag legat där hemma för längesen! Men jag känner att jag måste dit och köra, får en lektion mindre annars. Stannar nog hemma imorgon, har bara två lektioner och mår jag såhär kan jag lika bra stanna hemma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0