18 januari

Tisdag idag och vad som står på schemat är dubbellektion i multimedia, grafisk kommunikation och textkommunikation. Efter skolan ska jag ta första bussen hem och passa Felix, plugga blir det väl också lite, men jag tänkte faktiskt jobba på en bild min chef frågade om jag kunde redigera eftersom han tyckte att min kusins bild jag gjorde var skit snygg. Så jag ska se vad jag kan göra med den! Jag sitter just nu på bussen och är strax på Lunds universitetssjukhus. I sätet bredvid mig sitter två små grabbar, den äldsta kan vara 8 år kanske och men minsta går nog fortfarande på dagis, men det som är så gulligt är att dom verkligen tar hand om varandra. Den minsta somnade och tappade en påse han hade på golvet och den stora sträckte sig för att nå påsen och försökte verkligen göra det utan att väcka sin lillebror. När de nu skulle hoppa av bussen väckte han den lilla så försiktigt så, detta kallar jAg verkligen broderskap och syskonkärlek! De brukar nämligen åka samma buss som jag och de är lika gulliga alltid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0