20 januari

Godmorgon godmorgon!
Det blir till att stanna hemma i sängen idag! Känner mig fortfarande inte alls bra! Mår illa och har ont i magen. Sån tur är missar man inte så mycket i skolan, har nämligen bara två lektioner idag. Igår fick vi en ny uppgift i textkommunikation som ska vara klar innan temat, alltså på två veckor. vi ska skriva sju stycken berättelser på 1 a4 sida vardera. Berättelserna ska skrivas på samma sätt som man skrev under renässansen, romantiken osv. Dessutom så har vi fått deadline på vårt spel till samma dag som textkommunikations uppgiften. Lagom kul, blir väl så att jag får skriva lite på det idag m jag får energi till det vill säga. Det blev inte så mycket sömn inatt, vaknade hela tiden! Tänkte att jag skulle försöka få lite mat i mig nu, får se hur det går.
Saknar min goa Richard, men får förhoppningsvis träffa honom imorgon! Hoppas jag blir frisk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0