21 januari

Det har varit en ansträngande dag idag kan jag säga! Att inte kunnat äta normalt på några dagar har satt sina spår i kroppen! Det var iallafall riktigt gott att äta ikväll, och åt mycket! Ikväll var första gången jag verkligen kände hunger på ett par dagar! Kvällen har spenderats lugnt framför tvn med pappa och lena och sedan framför datorn och jobbat med spelet, en del av animeringen är klar, men fick inte till det riktigt med spelmotorn så det blir ett uppdrag att fixa med Johans hjälp på tisdag! Vi är nämligen lediga på måndag, dunderskönt! Mitt underbara hjärta har varit i malmö och spelat match, vinst till lund!
Imorgon ska jag åka till Lomma för att se på när Richard målar om hemma hos Maria och kvällen spenderas sedan med bio, ska bli så mysigt. Jag ser verkligen framemot imorgon, saknar min fjant otroligt mycket. Tänk att några dagar kan kännas som en hel evighet!
Nu blir det alldeles strax sängen och en bra film!



Hjärtat på isen i söndags, vinst med 5-1! Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0