21 januari

Sitter i skolan nu och har haft två lektioner, precis haft lunch, fick i mig 2 klyftor apelsin och två glas dricka. Vad är det som händer med mig? Köpte en Baguette mellan första och andra lektionen fick i mig ett par tuggor innan lektionen började, nu är jag inte alls sugen längre. Vi har projektarbete nu kvart över tolv, dock behöver vi inte vara här men jag tänkte jobba lite med mitt spel som jag kom en bit med på lektionen. Jag har äntligen bestämt mig för vad jag ska göra! 13.24 ska jag ta bussen till botulfsplatsen för att byta till buss nr 5 ut till nova, behöver få mina praktikpapper ifyllda så passar på att göra det idag när vi slutar tidigt. Nu när jag är på humör för att göra skolarbete är det bäst att ta nytta av tiden och sätta igång!





Bilder från Tunisien, juni 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0