23 januari

Söndag söndag söndag, vi har missat lördagen!
Igår tog jag tåget in till Lund vid tio för att ta bussen vidare till Lomma och hjälpa Richards moster Maria med att måla om och tapetsera hennes vardagsrum. Det var en heldags arbete med en del skratt, kul! När vi var  färdiga där åkte vi in till Malmö för att kolla på Bio på entré. Vi såg svinalängorna med Noomi och Ola Rapace, ingen bio film direkt och den var inte alls som jag hade förväntat mig, men den var helt okej. När vi precis hade kommit hem och börjat göra oss färdiga för en film i sängen så fick vi åka in till Lomma igen för att hämta Richards syskon och sedan hem igen och sova, vi var trötta båda tv! Richard efter målningen och tapetseringen och jag lite på grund av att jag inte mått så bra i veckan med illamåendet och det. Vi sov länge idag, störtskönt! Men jag hade en lite underlig dröm inatt. Jag låg in till elementet i sängen och sov och helt plötsligt kommer Richard och lägger sig in till mig med en stor soffa med dig i sängen. jag bad han vända sig om eftersom jag knappt fick någon plats i sängen. Han vände sig om men helt plötsligt var det Richard som var soffan och jag låg och höll om den. Tyckte den var lite underlig och det kändes verkligen som att jag skrek på honom att vända sig om i verkligheten eftersom han vände sig om. Det var en sådan där dröm som man kan få ibland när man är mellan att vara vakenoch att sova, man drömmer fast man är fortfarande medveten om vad som händer i verkligheten.
Just nu sitter jag på Richards rum och han är inne i Lund, det är match ikväll kl 5. Så om en stund ska jag väl också åka in där med Lotta, hans mamma! Vi hoppas på en vinst nu Lund!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0