24 januari

Då var jag hemma igen! Kom in till Lund lite tidigare än jag planerat från börjanså jag och Richard gick en stund inne i stan. Köpte, saltvatten spray, fiberwax och en ny foundation och puder borste på H&M! Billigt och bra, nöjd med köpen! Klockan 16.40 var det dags för en körlektion. Det gick jättebra tyckte både jag och Tarek (min körlärare) trots att jag var smått nervör eftersom Richard satt i baksätet och kollade på. Men som sagt det gick jättebra och det känns som att det flyter på med körningen också! Dock är det dags att börja göra teoriproven på skolan nu så att man blir färdig med det! Ska försöka åka ner där en dag denna veckan och göra ett prov.
Jag och Richard stannade till på Lundatappen efter lektionen och lämnade 450 ml blod. Fy vilken nål de använder! Det värsta jag varit med om och den gjorde ont kan jag berätta. Dock är jag väldigt stolt över mig själv att jag har börjar göra det, att jag tog steget och gav mig in i sprut världen eller vad man ska säga! Jag har gått och blivit blodgivare! Fick också veta att jag och Richard har samma blodgrupp, ganska tufft haha!


Saltvatten spray 39.50:- fiberwax 49.50:- make up borste 39.50:-




Här är mitt och älskade Richards album från när vi var i Danmark.
Min födelsedagspresent som jag fick av världens bästa!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0