25 januari

Kvällen var då kommen tråkigt nog. Jag har fixat i ordning pappren som ska ut till två av mina kunder som gav en hjälpanade han till mitt projektarbete! JAg tillverkade och sålde nämligen knappar där pengarna skulle gå till Barncancerfonden och nu när allt är klart och inbetalat ska jag gå och lämna bevis på detta. Jag är stolt över min insats! Jag har skrivit helt klart min rapport nu och den ska in för andra gången imorgon egentligen nästa fredag, men eftersom jag inte hade mycket att ändra så var det lika bra att göra det direkt så man har det ur världen och kan koncentrera sig på textkommunikationen och spelet som OCKSÅ ska vara klart nästa fredag, stressad?! Ska springa iväg och lämna papprena nu och sedan hem och jobba på textkommunikationen!





Man längtar ju verkligen tillbaks till ett varmt skönt och lugnt Thailand nu när det är så kallt ruggigt och stressigt i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0