25 januari

Idag är det tisdag och det är första skoldagen denna veckan, skönt med en extra ledig dag! Dagen skulle börjar med två lektioners spel producerande med såklart lyckas vår lärare bli sjuk precis när vi börjar med en ny inlämning. Dock har vi tur att han kommer hit kl 10 och är här på andra lektionen så att vi får någonting gjort. Då kanske han kan hjälpa mig att lösa problmen så att man kan klicka på min knapp under tiden den flyttar på sig, fast jag har nog en ide om hur det ska fungera men, det vill inte riktigt som jag vill. Nu tränkte jag använda tiden till att gör något vettigt i textkommunikationen.

Här kommer några bilder jag tog när jag och älskling var i Simrishamn för ett par veckor sedan.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0