27 januari

Nu har vi precis ätit Lunch i skolan, det var brocoli soppa med äppelkaka och vanlijsås till efterrätt. Det satt bra i magen! Nu ska jag strax gå upp till bussen och åka in till Malmö, vi ska ju kolla på en förinteutställning på Malmö Stadsbibliotek. Filmen vi såg innan "Die Walle" rekomenderar jag att se till er som gillar verklighets baserade filmer med en hint av andra världskriget och Nazismen. Den var riktigt bra och det som händer i filmen är baserat på en händelse i USA där en lärare gjorde det som filmen handlar om. Dock är inte slutet lika dant som i verkligheten, men ändå mycket bra! Det föll en och annan tår i slutet, men det är nog bara jag som är lite känslig, haha!
Svar till MLI som undrade om jag haft en bra morgon!
Ja, min morgon var bra. Dock hade jag egenligen sovmorgon idag, vanlig torsdag börjar vi inte förän vid 10 men eftersom det är en speciel dag idag så började vi halv 9. Lite tråkigt, men det är sånt man får ta ibland. Och att se en film sådär på morgon kvisten är inte helt fel heller! Hoppas du själv haft en bra morgon!



Nu ska jag pallra mig iväg till bussen så att jag inte missar den, 8 minuter kvar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0