27 januari

Klockan är bara kvar i åtta och det känns som att jag redan har hunnit med jättemycket!
Jag har :
  • dammat bakom tv
  • dammsugat hela huset
  • skrivit klart del fyra på textkommunikationen
  • ätit
  • påbörjat del fem på textkommunikationen och det flyter på bra!
Det känns som att jag kommer bli färdig med ytterligare en del idag. Alltså två stycken, mycket bra jobbat måste jag erkänna! De som är kvar sedan är Realismen och Modernismen och de känns inte alls som att de är speciellt jobbiga att skriva. Klar imorgon? HOPPAS HOPPAS! Skulle verkligen vilja ha denna uppgifetn ur världen. Har bestämt mig för att skriva en timme till och sen plugga lite körkortsteori! Måste börja ta tag som attans i det, vill ha mitt körkort nu! Men inget körkort utan lite jobb, suger..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0