28 januari

Gymnasiemässan på Färs och frosta sparbank arena gick jättebra! Det var verkligen kul och vi fick många skratt åt oss själva och åt folk som var på plats. Kul var det, nästa lördag är det öppethus på skolan och jag har lovat att hjälpa till då med, HEJ BIOBILJETTER!
Nu sitter jag i Ishallen, eller i den varmare delen. Tänkte sitta och skriva klart textkommunikationen, har bara en och en halv kvar nu! Sen åker jag tillsammans med Richard hem till mig! Morgondagen vet jag inte riktigt hur den ser ut, eventuellt "lånar" vi kevin och åker iväg med honom under dagen eller så hittar vi på något där hemma. Vi båda skulle behöva plugga, men åker vi iväg med Kevin får vi ta eftermiddagen eller kvällen till det! Eller söndags förmiddagen innan Richard åker iväg till samlingen, det är ju match mot Landskrona på söndag! 4,5 period. Ska bli kul att se matchen faktiskt! Hoppas på vinst såklart!
Anledningen till att jag berättar vad jag ska göra i helgen är att jag av erfarenhet av andra helger misstänker att det inte kommer bli så mycket skrivande. Dock borde jag ta tag i att skriva textkommunikationen nu! Kanske hinner se lite av träningen då. Men FÖRST ska jag bli helt och hållet KLAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0