29 januari

Det har varit en otroligt mysig och busig lördag idag! Klockan ringde kvart i 10 och då var det dags att gå upp eftersom Richard och jag skulle hämta Kevin klockan 11. Vi ringde nämligen dit igår och frågade ifall han ville följa med oss till skattkammarön och det ville han mer än gärna! Så det har alltså varit en dag full med massa bus och lek där inne! Riktigt roligt inte bara för Kevin utan för mig och Richard med. Dock vard et lite jobbigt för oss som inte kunde springa fritt där inne i gångarna utan fick krypa på knä. Men det gick jättebra och det var jätteroligt! Fikade pannkakor där inne och sedan åt vi även på McDonalds när vi var inne om på nova och skulle köpa en sak till pappa. När vi kom hem till Pernilla och Daniel för att lämna Kevin så blev vi bjudna på fika. Men all mat har nog behövts efter allt springande inne på Skattkammarön!
Måste bara berätta att jag skrev klart textkommunikationen igår, vilken lättnad det var! Så nu har jag bara spelet och religionen nästa vecka. Har jobbat på spelet nu är hemma men jag får inte gubben att röra sig som jag vill.. Jävla actionscript skit.. Men men har dubbellektion på tisdag!













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0