1 mars

Kom hem för en stund sen. Jag har nämligen varit på körskolan, ovanligt va? Nej inte speciellt, men nu börjar även körkortet närma sig känns det som! Feels good! Teorin gick super klarade Fas Fordon två gånger vilket betyder att det också är klart nu, hej repetion här kommer jag!
Körningen gick jättebra och Peter, min nya körlärare är jättebra! Fick även köra hem av pappa så det har verkligen blivit mycket körande! Pluggade lite till nu när jag kom hem, har nämligen nästa lektion på torsdag och fick lite "läxa" skulle läsa igenom lite så jag är förberädd på vad som kommer nästa lekion. Nu är jag klar med pluggandet, iallfall körkortsplugg. Provade att göra en uppsättning som jag skulle vilja ha på balen som förövrigt också närmar sig!
Jag vill ha något i denna stilen. Och klänningen som finns i mitt huvud och som bara ska införskaffas när jag hittar den! Jag börjar faktiskt få lite panik över det. Snart kommer jag ju inte ha tid att springa runt och leta!




Vad tycker ni om den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0