21 mars

Nu ska ni få en uppdatering från den senaste 1½ veckan eller vad det nu har blivit!
Sist jag skrev var väl egentligen när vi skulle till Laidback Luke, eller? Kvällen var verkligen skitkul.
Det började då hemma hos Caroline med tjejmiddag. Ritigt roligt och det blev verkligen lyckat! Sedan åkte de som inte skulle med in till Malmö och Richard och Johannes kom dit och vi snackade lite och hade kul innan vi skulle ta oss till stationen för att ta tåget in till Malmö. Richard, jag och Johannes skulle cykla, dock vek sig hjulet när alla tre satt på den haha!









Som sagt det blev en rikigt kul kväll!

Efter denna helgen har det varit praktik. Min härliga 9 veckors praktik har börjar och nu är det bara 8 kvar! Snart STUDENTEN! Snacka om att man börjar räkna ner och tagga till riktigt ordentligt nu! Dock är det en hel del att fixa med innan!
Ska söka in till högskolan
Fixa med studiestöd och massa sånt
Fixa extra jobb och eventuellt sommarjobb,
VILL få fast anställning vart som, men det är kanke inte så lovande, haha!
Ta mitt körkort

Ja och där finns ju en hel del till som ska fixas innan. Men ändå, känner mig sjukligt taggad!

Praktiken då, den är faktiskt okej! Under första veckan har jag fått packa upp produkter, fronta, larma, vägleda och hjälpa kunder så gott jag kan och så här. Jag har även fått in foten i marknadsföringsbiten. I fredags satt jag med den assisterande marknadschefen och gjorde prisskyltar som skulle användas i både Lund och Malmö butiken. Riktigt kul! Ska få fortsätta med det nästa vecka för denna veckan är han iväg på konferans resa eller något sånt. Vi får se vart denna veckan tar oss praktikanter och vad vi får göra. Hoppas på roliga saker! Vet att jag ska hjälpa till att ändra om på småvitt imorgon! Kommer bli jobbigt och tungt, så ska ladda upp med en godnatt sömn och sovmorgon, iallafall till halv 8!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0